maandag 9 maart 2015

Teamdag "Creatieve harten"

Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar een teamdag van Stampin'Up! demonstratrices geweest. En het was super gezellig/leuk!!
We hebben een shoe-box swap gedaan. Ja wat zal dat nou zijn?? Nou het was zo, iedereen moest een schoenendoos of iets in die richting meenemen. In die box zaten een kaart (in een dichte envelop) en alle materialen die voor die kaart gebruikt waren. Nou ging degene die naast je zat aan de slag met jouw box en maakte een kaart met de materialen die erin zaten. Erg leuk om het verschil te zien!
Links de kaart van Helene en rechts wat ik ervan maakte.

                                     
Links mijn kaart en rechts het idee van Diana

Het was erg leuk om te zien wat er nog meer met dezelfde producten gemaakt kan worden.



Het was vooral erg gezellig!
En als klap op de vuurpijl heb ik ook nog een stempelset gewonnen!! 

Met een tas vol leuke swaps, kaartjes en andere cadeautjes kwam ik thuis!

Het gewonnen stempelset "From the herd"

1 opmerking: