dinsdag 31 maart 2015

Stippled Blossoms

                                                     

Wat is de kleur "Blackberry Bliss" toch een mooie kleur! Het stempelset "Stippled Blossoms" heb ik al even maar ik heb er tot gisteren toe niks mee gedaan. Maar het is een erg mooi set! Ik heb er maar een paar stempels van gebruikt. Voor het stempelen heb ik de Stamp a ma jig gebruikt. Zonder dat hulpje is het lastig om de "two step" stempels te kunnen stempelen.

In het onderstaande filmpje kun je zien hoe de "stamp a ma jig" werkt. 
             
                  

Nadat ik de bloem heb gestempeld, ben ik de achtergrond gaan maken. Op een stuk whisper white heb ik de "Dictionary" stempel met memento inkt gestempeld, Verder heb ik een stuk blackberry bliss papier gebruikt.



Met de circles framelits zijn de "circles" gemaakt, en deze door de helft gesneden met de Stampin' trimmer. De witte circle nog even geembost met de perfect polka dots. Na dat ik alles op elkaar geplakt had was dit het resultaat.






Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten