zaterdag 21 maart 2015

Explosion box

 Voor vandaag heb ik een doosje gemaakt en wel een "explosion box". Ik vond het erg leuk om te doen! In dit doosje zitten 2 theezakjes en 2 chocolaatjes. Leuk om weg te geven.

Het dekseltje


Als je het dekseltje eraf haalt "explodeerd" ;) het doosje open en zie je wat er in zit! 

Onderaan dit bericht vind je alle Stampin'Up! materialen die ik ervoor gebruikt heb. Tip: kijk anders eerst wat voor thee je erin wilt doen zo krijg je een mooi geheel wat kleur betreft. Maar de inhoud van mijn box is ook niet echt afgestemd op de rest maar goed, het is zomaar een tip.


Fijn weekend nog en bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Laat gerust een berichtje achter.
Heb je een vraag? Wil je meer weten over Stampin'Up! ? Een bestelling plaatsen? Je kunt je mailtje sturen naar createitwithstampsblog@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten