zaterdag 23 december 2017

Fijne dagen!!


Goedemorgen!

Eindelijk weer eens een bericht op mijn blog. Laatste weken waren druk met van alles en nog wat. En afgelopen week was ik niet in orde en het eerste wat je dan laat schieten is wel bloggen! 
Maar vandaag wil ik 2 van mijn kerst/nieuwjaars kaarten laten zien die ik verstuurd heb.

Deze kaart heb ik gemaakt met het hostess set "Merry Patterns". Een super leuk set wat je kon kiezen van de rewards bij bestellingen afgelopen Oktober. Ik maakte er dit kaartje mee!


Voor de tweede kaart heb ik gebruik gemaakt van het mooie Stampin'Up! set "Lovely as a tree". 
Een set met super mooie bomen! 


Met goud glitter papier een randje er aan de zijkant eronder uit laten komen. Hiervoor heb ik de framelits gebruikt uit de "Colorful season" bundel. 
De teksten op beide kaartjes komt uit het set "Cheers to the years"


De foto's zijn helaas een beetje donker uitgevallen maar ik hoop dat jullie de kaartjes mooi vinden!!

Ik wens al mijn bloglezers Goede Kerstdagen!

Groetjes,
Corliene

2 opmerkingen:

  1. Twee super mooie kerstkaarten, Corliene.
    Jullie ook fijne kerstdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Corliene!
    Ik hoop dat je weer helemaal beter bent nu...,hele Goede Kerstdagen...en de allerbeste wensen voor 2018!

    BeantwoordenVerwijderen