zaterdag 2 december 2017

Creatieve Harten Bloghop- Glitter en Glamour


Hoi,

Leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik doe vandaag weer mee met de maandelijks Creatieve Harten bloghop. Het thema deze keer is: Glitter & Glamour.
Het is alweer December en het thema past bij deze maand! Ik maakte daarom ook een aantal kerstkaarten waarvan ik er 2 vandaag wil laten zien.


Ik heb gebruik gemaakt van het Stampin'Up! stempelset "Cheers to the year". Eerlijk gezegd komt daar alleen het sneeuwvlok stempeltje uit en de tekst ;)
Verder heb ik het glitter papier gebruikt, en het dsp "Year of cheer". Een overzicht van de gebruikte materialen kun je vinden onderaan mijn blog.


*******
Mijn 2e kaart die ik laat zien is van een heel ander soort. Ik vind de kleur "dapper denim" erg mooi en winters overkomen!
Voor deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van de Stampin'Up! bundel "Colorful seasons". Een super leuke stempelset met stanzen voor alle seizoenen, erg veelzijdig dus!




*******
Als laatste laat ik deze kaart zien. Geen kerstkaart maar een verjaardagskaart! 
De pandabeer komt uit een Sale a Bration set. Dit zijn stempelsets e.a. producten die je gratis krijgt bij je bestelling tijdens de Sale a Bration. (Stuur me een berichtje als je de Voorjaarscatalogus met de Sale a Bration gids wilt ontvangen)

Leuke set toch?!

De kleuren combi van zwart-wit met lemon lime twist vind ik verrassend fris! 
Het "glitter gedeelte" ;) was eigenlijk een restje. Kun je zien waarvan?! Zie de kaart erboven ;)


Onderaan dit bericht een overzicht met alle gebruikte materialen. Door op de producten te klikken kom je in mijn webshop terecht. Ik hoop dat je inspiratie op hebt kunnen doen! Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, alvast bedankt!!
Voor informatie over de gebruikte materialen, aanvragen van de nieuwe catalogus, stuur me een mailtje op createitwithstampsblog@gmail.com

Benieuwd wat Danielle voor leuks heeft gemaakt? Klik op de button hieronder!

Hele fijne dag vandaag!


GEBRUIKTE MATERIALEN:

Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Foil Snowflakes
[144642]
€ 7,50
Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
 Overzicht van alle blogs die meedoen vandaag:
Corliene vd Hoef (je bent nu hier)



13 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk is hij he, die panda! Dat wordt een hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes! Love the Dappere Denim! Ook een favoriet kleurtje hier in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartjes. Dat ijzige sfeertje van het blauw is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten! Vooral je eerste kerstkaart vind ik echt heel erg gaaf! En ja...die pandabeer....die is te leuk!!! Zoveel mogelijkheden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Corliene. En wat een leuke pandabeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten zeg!
    Ik zou dapper denim nooit hebben verzonnen voor een kerstkaart maar ik vind jouw voorbeeld geweldig. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creaties heb je gemaakt Corliene!
    En zoveel variatie. Echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen