maandag 13 november 2017

Verslagje Stampin'Up! OnStage 2017 Utrecht

Hoihoi,

Hierbij wil ik mijn kadootjs en swaps laten zien! Deze heb ik zaterdag gekregen tijdens Stampin'Up! OnStage in Utrecht. OnStage is een dag voor Stampin'Up! demonstratrices. Het is op zo'n dag vooral veel informatie krijgen én veel gezelligheid!
Ook weten we veel leuks over nieuwe producten. ;)
Daarover later meer!
Op zo'n dag ontmoet je veel collega demo's, erg leuk en gezellig.
En op zo'n dag is het leuk om te swappen: je ruilt een idee tegen een ander idee. En aan het einde van de dag heb je dus een hele tas vol aan leuke ideeën. 
Mijn swap idee vind je HIER


En zoals je ziet, stuk voor stuk hele verschillende en leuke projecten, kaartjes én kadootjes!
In de meeste swaps zat wel iets eetbaars..
Mijn 2 oudste van 4 en 5 konden niet wachten met uitpakken. Vanmiddag heb ik alles uitgepakt en stonden ze er met hun neus boven op. Mijn dochter van 4 zei: "mamma u bent echt een bofferd". Het was denk meer een poging om een beetje te paaien om een groot aandeel aan snoeperijen ;)
Maar het klonk erg schattig!
Niet alles wat op de onderstaande foto staat is nog aanwezig hier.. hooguit de verpakking ;)


Van Stampin'Up! kregen we ook leuke dingen!
Bij binnenkomst een leuke tas met een notitieboek en 2 mooie pennen en ook nog een SU-per leuke mok!!

En omdat Stampin'Up! volgend jaar 30 jaar bestaat, kregen we ook een ander tasje en een leuke speld wat ik op mijn keycord bevestigde.

Groetjes!



1 opmerking:

  1. Wat een leuke en mooie swaps en ook kadootjes van SU!!
    heel leuk model van de mok!

    BeantwoordenVerwijderen