donderdag 9 november 2017

Coffee Break Stampin'Up!



Goedemorgen!

Een week of wat geleden had ik een gezellig knutselavond met een aantal meiden. Ik had de Stampin'Up!  "Painted Harvest" bundel meegenomen en het daarbij horende papier. We konden ook gebruik maken van de "Coffee" serie van Stampin'Up! (Onderaan een foto met alle producten die daarbij horen) 
We gingen gewoon een avondje kaarten maken naar eigen smaak en inzicht. Dit was erg leuk!
En aangezien ik de Stampin'Up! bundel "Coffee Café" en het papier niet in mn bezit heb, heb ik daar een kaart meegemaakt! En ik moet zeggen dat ik het een SU-per leuke bundel vind!!


Het designpapier is echt zo leuk, en vooral de kleuren combinatie is mooi. 
Hieronder een foto (uit de catalogus) met een mooie serie kaarten en kadoverpakkingen.


Wil je er iets van bestellen? Stuur me een mailtje op createitwithstampsblog@gmail.com
- bestelling vanaf €50,- geen verzendkosten
- Vanaf €200,- stampin'rewards, voor meer info hierover klik HIER

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. SUPER mooie kaart!!
    ben weg van de kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Corliene.
    Heb de set zelf ook en vind 'm super!

    BeantwoordenVerwijderen