donderdag 20 april 2017

Sealed with love bundel- Gratis design papier

Hoihoi,

Een poosje terug maakte ik deze kaart. Ik vind de combinatie van zacht roze/pink pirouette met sahara sand altijd erg mooi!
Het roze achtergrond papier heb ik geembosd met de Stampin'Up! polka dot embossingfolder. Helaas is deze niet meer te bestellen..
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de "stitched shapes" framelits. Daarmee heb ik de zandkleurige en de witte cirkel mee gemaakt. Hier tussen zit een zogenaamde lace dollie.

De hartjes links heb ik eerst gestempeld en toen met de framelits uitgesneden.


De "Sealed with Love" bundel gaat niet mee naar de nieuwe catalogus.
De stempelset kost €25,- en de framelits €28.80 ipv €36,-
Koop je ze tegelijk, dan kost de bundel €54.75 én je ontvang van mij een setje bijpassend designpapier kado.

Wees er snel bij, want OP=OP!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten