dinsdag 19 mei 2015

Kadootje

Zo daar ben ik weer! Door een ziek kindje, heb ik niet zoveel tijd gehad om wat op mijn blog te plaatsen. Voor deze keer heb ik een kado-envelop gemaakt. 



Een soort boekje met aan de binnenkant een klein envelopje waar je geld in kan doen. 




Verder ben ik erg druk met de allernieuwste artikelen van Stampin'Up!. Kan haast niet wachten tot het 2 juni is en er dan uit heel de nieuwe catalogus besteld mag worden. 

En 2 Juni word extra leuk, er kan die dag uit 3 catalogussen besteld worden! Uit de catalogus van nu, de voorjaar/zomer catalogus en de nieuwste! Artikelen die meegaan naar de nieuwe catalogus zijn op 2 juni nog voor de oude prijs te bestellen. (sommige artikelen worden namelijk ietsje duurder)

Heb je een vraag? Stuur gerust een mailtje naar createitwithstampsblog@gmail.com
Fijne dag!





























































































Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten