dinsdag 26 mei 2015

ACTIE ACTIE ACTIE!!

Nog 1 WEEK! 2 Juni gaat de nieuwe catalogus in. Deze dinsdag plaats ik een verzamelbestelling. En let op, er loopt de hele maand Juni een leuke actie. 

Tijdens de hele maand juni maak bij een bestelling vanaf €35,- kans op een stempelset t.w.v. €25,-!! Welke dat is, blijft nog even een geheim ;)


Het werkt zo. Bij iedere €35,-  schrijf ik je naam op een briefje. Dus bestel je voor €70,-, heb je 2 briefjes dus ook 2 keer kans op het stempelset enzovoorts. Deze actie duurt heel de maand Juni en begin Juli maak ik de winnaar bekend.



Je kunt meedoen via een verzamelbestelling, maar ook bestellingen via de webshop doen mee! Vergeet dan niet dat je aangeeft dat ik contact met je op mag nemen. Dus "No contact" niet aanvinken.

Geef je bestelling voor dinsdag 2 juni 11:00u door . Ben je er al uit wat je graag wilt? Geef het dan nu vast door via createitwithstampsblog@gmail.com


De eerste 3 bestellingen ontvangen een attentie!




Wil je deze graag ontvangen? Dat kan. Je kunt er 1 aanvragen via createitwithstampsblog@gmail.com . Je mag hem gratis komen ophalen en bij verzending betaal je de verzendkosten van €3.50. En plaats je een bestelling van min €35,-, dan doe ik de catalogus er gratis bij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten