zaterdag 4 maart 2017

Bloghop Creatieve Harten - Lentekriebels


Goedemorgen,

Welkom weer bij een bloghop van de Creatieve Harten! Het thema voor deze keer is "Lentekriebels".
Ik heb ervoor gekozen om een babykaartje te maken en dan in een mooi zacht kleurtje: Roze ;)
Ik had net de "That's the tag" bundel binnen gekregen dus ben daarmee aan de slag gegaan.
Ik maakte o.a. dit kaartje:
Welcome again to the Creatieve harten bloghop! This time we have the theme “springfever”
I choose to make a baby card in a nice soft color: Pink ;)
I just received the “that’s the tag” bundle and started to work with it right away.
This is one of the cards i made with it: 

Ik heb als hoofdkleur "blushing bride" gebruikt. Het effen achtergrond papier heb ik bewerkt met de "Polka dot" embossingfolder. Je maakt zo in no time een leuke achtergrond.
 For the main color I used “blushing bride”. I embossed the plain background cardstock with the “polka dot” embossing folder. This give you in no time a nice background.

Het witte papier daarop heb ik bestempeld met dezelfde stempel als waar de tekst in staat, de cirkel. Helaas op de foto niet zo duidelijk te zien.
  On the white paper I stamped the same image as where I put the text in, the circle. To bad it doesn’t show so good on the picture


Die vlindertjes zijn leuk hé! Als je de vlinders weer ziet vliegen geeft dat het echte lente gevoel! Er zitten mooie framelits bij deze bundel.
 The butterfly’s are nice eh! If you see the butterfly’s around, it right away gives you that spring feeling! There are nice framelits with this bundle. 

Ik kreeg ook de zogenaamde "white gift boxes" binnen. 
Dit zijn leuke kant en klare doosjes waar je een kleinigheidje in kunt doen. Ik heb er ook maar een "baby kado doosje" van gemaakt. Leuk met een paar sokjes er in.
I also received the “white gift boxes”. This are nice readymade boxes where you can put a little gift in. I made it a "small baby gift box. Nice with some baby socks in it.


De zijkanten en bovenkant heb ik beplakt met designpapier en er verder niet veel aan versierd. Ik heb met de  "Large letters" framelits het woord BABY gemaakt en deze op de zijkanten geplakt.


Zoals ik al zei, er zitten leuke framelits bij!! Het lint om het doosje komt uit de Sale a Bration brochure. Je kunt dit lint (set van 2 rolletjes) uitzoeken bij je bestelling vanaf €60,-.


Wil je een dit leuke set in je bezit? Je kunt je mailtje met je Stampin'Up! bestelling doorsturen naar createitwithstampsblog@gmail.com

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Ik waardeer het als je een berichtje achterlaat :)
Door op de onderstaande afbeelding te klikken kom je (weer) bij Caroline uit. 
Veel plezier met hoppen!
Thanks for visiting my blog! I would really appreciate it if you would leave me a message J
If you click the picture below you will come to Caroline (again)
               Have fun hopping along!


Hieronder een overzicht met alle bloghop deelnemers:

Corliene van de Hoef (je bent nu hier)





12 opmerkingen: