vrijdag 3 maart 2017

Best Birds - Hardwood Stampin'Up!

Hoihoi,

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Ik had zin om de watercolor potloden van Stampin'Up weer te gebruiken. En het vogeltje uit het stempelset "Best Bird" is daar heel geschikt voor. De achtergrond heb ik gestempeld met de stempel "Hardwood".
Het vogeltje en bloemetje heb ik gestempeld met memento inkt en daarna ingekleurd met de potloden en blenderpen.
De tak had ik al gestempeld met gewone inkt, maar voorzichtig ingekleurd en het ging goed. Want je hebt namelijk kans dat je dan die inkt meekleurd als je met de blenderpen eroverheen gaat.


Morgen is er weer een bloghop van de Creatieve Harten waar ik aan mee doe. Kom je een kijkje nemen? Tot morgen! 

1 opmerking:

  1. Wauw...wat een pracht van een kaart, Corliene. Mooi ingekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen