zaterdag 26 januari 2019

Kaarten showtje- 28 JANUARI BESTELLEN

Goedemiddag!

Van de week heb ik in 3 dagen tijd een stuk of 15 kaarten zitten maken.
Echt heerlijk om zo productief bezig te zijn :)
Ik maak de meeste kaarten wel 2 of 3 keer dubbel. Mijn voorraad is dus enigszins weer op pijl.
Mijn voorraad aan designpapier lijkt wel te jongen, dus ik heb al de kaarten voorzien van een achtergrond van DSP. Het zijn geen ingewikkelde kaarten, gewoon lekker simpel. ;)
Nou hier komt een hele serie...en ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren!









Zoals je ziet heb ik verschillende stempelsets gebruikt. 
A.s. maandag ga ik een bestelling bij Stampin'Up! plaatsen, wil je iets meebestellen, stuur me een mailtje op createitwithstampsblog@gmail.com
Ik verzorg je bestelling graag!
Ook voor vragen mag je altijd een mailtje sturen.
Nog een goed weekend!

Corliene

1 opmerking:

  1. Mooie kaarten Corliene!
    en email is naar je verstuurd met bestelling...

    BeantwoordenVerwijderen