woensdag 9 mei 2018

Stampin'Up High Tide

Hoihoi,

Wat een heerlijk weertje!!
Vandaag deze kaart op mijn blog. Gemaakt met het stempelset High tide. 


Een label gemaakt uit de Lots of label framelits. De tekst komt uit het set Boeket vol goede wensen.
Ik maak de meeste kaarten 2 keer. 1 keer met tekst een 1 keer zonder. Zo heb je altijd een voorraadje met van alles wat!


***

Vandaag krijg ik de catalogussen binnen! Ik heb deze zelf ook nog niet "in het echt" gezien, ik kon 'm alleen via de pc inkijken. Maar niets is zo fijn om er zo in te bladeren.

Heb je de laatste tijd een bestelling geplaatst bij mij? Dan komt de catalogus kosteloos jou kant op! 
Zo niet, dan kan ik je er ook 1 toesturen tegen de verzendkosten. Deze krijg je weer terug als je een bestelling plaatst.

Ik ga van het mooie weer genieten! En hopelijk zo meteen met de nieuwe Stampin'Up catalogus ;)

Fijne dag!

**Bij vragen over Stampin'Up, bestellingen, catalogus aanvragen**: createitwithstampsblog@gmail.com




3 opmerkingen:

  1. leuk kaartje en wat een handige tip zeg: 1 met en 1 zonder tekst. Geniet lekker van het mooie weer en de nieuwe catalogus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de gids en het lekkere weer..duurt nog maar even zeggen ze..
    Prachtige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, Corliene!

    BeantwoordenVerwijderen