woensdag 11 oktober 2017

Kaart opdracht


 Hoihoi,

Mijn moeder vroeg of ik een kaart wilde maken voor een kleindochter, mijn nichtje dus, die vandaag moest afzwemmen. 
En dat vind ik nou leuk om te doen: kaart in opdracht. Maar ook een uitdaging.


Aangezien ik geen stempels heb met het thema "zwemles" of iets in die richting, moest ik aan de letter framelits denken. Maar het woord "Diploma" moest er dus op passen.
Ik heb een vel wisper white thick gepakt en deze op de korte kant door de midden gerild en gevouwen.
De letters pasten er prima op! Het werd dus wel een mega kaart maar ook wel leuk voor zo'n gelegenheid.


Eerst dacht ik, ik kan er geen envelop voor maken. Maar vanmorgen vroeg had ik een vel retired design papier (30x30) gepakt en de kaart erop gelegd. Op de gok heb ik een envelop gevouwen en het resultaat viel me helemaal niet tegen!! En zo werd het dus een "geslaagd" project ;), ook het afzwemmen!

  
Ook een kaart in opdracht nodig of met een bepaald thema? Stuur gerust een berichtje voor informatie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten