maandag 22 mei 2017

Verslag creatieve avond 17 Mei

Hoihoi,

Vorige week woensdag had ik hier thuis een gezellige stempelavond.

(Zoek de verschillen op de onderstaande foto's ;) )

We hebben 4 kaarten gemaakt met 2 verschillende bundels. De bloemenkaarten met de "Daisy delight" bundel en de kaarten met de kadootjes en de deur met het set "Thuiskomen" met bijhorende framelits. Laatstgenoemde is een SU-per leuk nieuw Nederlands set!


Bij de bloemenstempel zit een super handige punch! Ik vind het echt een heel mooi set. Bloemen zijn toch wel mijn favoriet! 

De bundel "Thuiskomen" is zoals ik al zei een nieuw stempelset in het Nederlands. Er zijn wel een aantal nieuwe Nederlandse sets bijgekomen! Jippie!!


Niet op de foto te zien, maar de deur op de kaart kan je open doen. 
Daar staat de tekst gestempeld:
"Mijn deur staat altijd voor je open" Toepasselijker kan niet toch?



Het was weer een geslaagde avond! Wil je ook een keer gezellig met een groepje creatief bezig zijn? Of kennis maken met Stampin'Up? Stuur gerust een berichtje voor de mogelijkheden!
De eerst volgende creatieve avond staat gepland op 15 juni A.S.
Zie het tabblad Agenda 2017 voor meer informatie of stuur een mailtje.

***
1 Juni gaat de eerste verzamelbestelling uit de nieuwe catalogus eruit! Heb jij je lijstje al klaar? Stuur 'm aan mij door. Vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten en vanaf €75,- ontvang je ter ere van de nieuwe catalogus een embellishment(nieuwe catalogus) pakketje GRATIS!! 
Heb je nog geen nieuwe catalogus? Stuur me dan een bericht. Je mag 'm gratis komen halen en anders betaal je de verzendkosten van €3.95. Dit krijg je retour op je eerstvolgende bestelling.

Fijne dag!
-x- Corliene



1 opmerking: