woensdag 8 februari 2017

So detailed- Verlovingskaartje

Goedemorgen,

**Allereerst wil ik bedanken voor alle leuke reacties op mijn blogpost van afgelopen zaterdag tijdens de bloghop. Super leuk!!**


***
Vorige week had ik een kaart voor een verloving nodig. Ik vind het altijd leuk als ik een kaart "moet" maken. Ik laat me dan door div. dingen inspireren. In dit geval het meeste door het kaartje wat ik van het verloofde stel kreeg. 
Dit is het resultaat:


Ik heb weer de mooie Stampin'Up! "So detailed" thinlits gebruikt. En het achtergrond papier is het "Falling in love" design papier.



Om het nog wat feestelijker te maken heb ik een randje van het "silver glimmer paper" toegevoegd.
De tekst "hartelijk gefeliciteerd" komt uit het Stampin'Up! set "KJEG". Een set met allemaal leuke Nederlandse teksten.



Deze kaart is in dezelfde stijl als ik de kaart voor mijn Oma  maakte, vorige week.

Fijne dag!



1 opmerking: