vrijdag 11 november 2016

Christmas Pines - Online stempelen

Hoihoi,

Vanmiddag had ik een gezellig knutseluurtje met mn schoonzus. Klinkt heel gewoon maar dat was het niet! Zij woont namelijk in Canada en we hadden bedacht dat dat geen reden hoeft te zijn om nooit samen even te stempelen. Dus via Skype hebben we gezellig gekletst en allebei een kaartje gemaakt. 

(Zij is degene die mij met het Stampin'Up! virus heeft besmet ;)
Iets waarvoor ik ze overigens erg dankbaar voor ben ;) )


We gingen aan de slag met het set "Christmas pines" met de daarbij horende framelits.



Het model van deze kaart is het "twist gate fold card" model en het idee kwam ik tegen op Pinterest,


We hebben er onze eigen draai aan gegeven en de bovenstaande komt van mijn hand en de onderstaande van haar. 


Het was erg leuk én gezellig ;)

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk modelletje is dat. En wat een super gave kaartjes hebben jullie er mee gemaakt. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen