zaterdag 15 oktober 2016

Dochter 3 jaar- Giveaway - Wink of stella glitter pen!

Hoihoi,

Vandaag is onze dochter 3 jaar geworden! 
Vandaar dit kaartje. Ik heb gebruik gemaakt van het "Festive birthday" design series paper.
En de 3 is gemaakt met de super handige "large numbers" thinlits. De tekst komt uit het daarbij horende stempelset.

Verder heb ik het kaartje lekker simpel gehouden.


Op de foto niet te zien maar ik heb de tekst nog bewerkt met de "wink of stella" glitter pen: een heel subtiel glitter laagje er overheen.

En om maar in de sfeer van kadootjes te blijven geef ik zo'n pen weg!!! Je betaald alleen eventuele verzendkosten. (€2.92)
Wat moet je hiervoor doen? 
- Plaats een reactie onder dit bericht of op facebook.
- Like Create it with Stamps op facebook of volg mijn blog -> rechts op deze blog

Woensdag 18 Oktober maak ik de winnaar bekend! 


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter, Corliene, en een heel fijne dag gewenst.
    Wat een vrolijk kaartje heb je voor haar gemaakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. Het lijkt me heel leuk om met zo'n pen te werken, kende het nog niet. Dus loot ik graag mee. Leuk gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen