maandag 13 juli 2015

Stampin'Up! Flower Patch 1

Deze week staat het Stampin'Up! stempelset Flower Patch in de spotlights.
Een mooi bloemen stempelset met bijpassende framelits. Om de bloemen uit te stanzen, heb ik de big shot in cominatie met het magnetic platform gebruikt. 
Ideaal, zo blijven de framelits mooi op de stempels liggen. T/m morgen kun je bij Stampin'Up! het magnetic platform bestellen met korting!
Voor deze kaart heb ik de Stampin'Up! kleur mint macaron gebruikt.
Mooi kleurtje toch?





Hier een korte beschrijving hoe ik de kaart heb gemaakt.
Snij een stuk cardstock op 20.8 en 14,8 cm
Pons 1 kant (14,8) met de punch, snij het papier weg tot aan het gepunchte.
ril vanaf deze kant de kaart op 10,4cm
Punch de andere kant ook en snij ook het papier weg.


De inleg is een stuk dsp uit het blok Pretty Petals 9.9 x 14.3 cm en daarop een stuk Very Vanilla van 8.9x13.3cm
Op de voorkant kun je precies de het strookje dsp gebruiken wat je over houd van het stuk dsp aan de binnenkant. Snij dit op 13.8x 5cm. Het Very vanilla op 12.8x4cm

Alle gebruikte materialen vind je hieronder. Wil je er iets van bestellen? Klik erop en je komt in mijn webshop, of mail het aan de me door. Woensdag verzamel ik weer bestellingen.
Fijne dag!


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten