maandag 8 juni 2015

Guy Greetings - vaderdag


Binnenkort is het weer vaderdag! Het stempelset "Guy greetings" is een super leuk set om een mooie heren-kaart mee te maken.
Voor dit kaartje heb ik de hoeden stempel en de auto uit het set gebruikt.
De hoeden heb ik gestempeld met behulp van de Stamp-a-majig.
Het achtergrond papier komt uit het nieuwe DSP van de neutral kleuren. Echt weer wat voor mij, dat papier. Ben er echt heel blij mee!

Later vandaag laat ik een échte vaderdag kaart zien. Deze week laat ik kaarten zien met verschillende sets. Vanaf volgende week wil beginnen met "Stempelset in de spotlights". Het idee is niet nieuw, ik ken het van mijn upline Hélène.. Maar omdat ik het zo leuk én handig vind om te laten zien wat je allemaal met 1 stempelset of iets anders kunt maken, ga ik het idee ook gebruiken. ;)
Af en toe zal er een soort thema week zijn, bijvb "verjaardag/feestje"

Fijne dag!
Corliene
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten