zaterdag 25 april 2015

Sheltering tree

In deze tijd van het jaar komt er weer bloesem aan de bomen. Altijd een erg mooi gezicht! 
Op deze kaart heb ik geprobeerd, om het verloop van de bomen in deze tijd van het jaar, te stempelen.




 Voor de basis heb ik een A4 Lost lagoon afgesneden op 14,8cm en deze gerild op 9 en 18cm en gesneden op 27cm. 
                                              De stukjes whisperwhite zijn 13,8x 8 cm.

De eerste bomen hebben alleen nog wat blad en knoppen en bij de tweede heb ik al wat bloesem gestempeld en bij de laatste staan de bomen helemaal in bloei! 
Met een beetje fantasie kan je veel ideen met een stempelset doen. ;)

Met de blenderpen heb ik het gras wat in elkaar over laten lopen. Onderaan dit bericht vind je alle materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb. Heb je vragen, wil je een bestelling plaatsen? Stuur gerust een mailje naar createitwithstampsblog@gmail.com



Fijn weekend!
Corliene

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten