woensdag 18 april 2018

Deel 2 Stampin'Up Feesttaart

Hoihoi,

Op deze zonnige en warme dag wil ik beginnen met iedereen te bedanken voor de berichtjes en kaarten die we hebben gekregen ter ere van de geboorte van onze zoon! Super leuk!

Vandaag wil ik een tweetal kaarten laten zien die (net als de kaart van vorige week) ook gemaakt zijn met de mooie bundel "Feesttaart" van Stampin'Up!

Op deze kaart heb ik wat restjes van het sweet soiree design papier gebruikt. Een aantal banners gemaakt met de banner punch van Stampin'Up. Simpel, maar handig om zo restjes papier toch te gebruiken
De bloem heb ik lichtjes ingekleurd met een blenderpen.


Het lettertype van de teksten vind ik echt zoo mooi!!


Onderstaande foto een mooi overzicht van de stempelsets en framelits. Let op, in de nieuwe catalogus vervalt de 10% korting bij aanschaf van de stempels plus framelits. Dus wil je nog profiteren van de 10% bundelkorting, bestel dan je favoriete bundel voor 1 juni!


Fijne dag!

1 opmerking: