vrijdag 5 januari 2018

Fris en Fruitig- Stampin'Up Fruit Basket bundel

Hallo,

Vandaag beginnen we weer met een fris en fruitig kaartje!
Ik heb voor deze 2 kaarten de Stampin'Up! fruit basket bundel gebruikt. Een super leuk stempelset met div. soorten fruit met bijhorende punches. 


Ik vond de combinatie van donkerblauw (night of navy) met lemon lime twist erg mooi!!
Mijn man vond de kaart een beetje saai zo zonder tekst maar zo kan ik deze wel voor verschillende gelegenheden versturen.



De 2e kaart maakte ik eigenlijk op verzoek.

Het moest een kaart worden voor een 14 jarig meisje dat geopereerd was. En ja, dan is het best een beetje lastig. Niet te saai, beetje fleurig...
Op een avond ging ik voor de kaart zitten maar aan het einde van de avond was mn opdracht niet geslaagd..! 
En toen de volgende morgen..kinderen waren aan het spelen hier aan de keukentafel, mijn stempelspullen ertussen en binnen no time kwam deze kaart uit mijn handen. Soms denk ik welleens te moeilijk, denk ik ;) ;)
En ik vond 'm zelf wel geslaagd!! Ik vond vooral de ananasjes wel leuk voor een jong iemand. Ik hoop zij zelf ook ;) 
De tekst op het label heb ik zelf geschreven. Tuurlijk zijn er leuke letter stempels maar ik vond dat dit ook wel een oplossing was! 
Ben je ook weg van deze set? Bekijk HIER de bundel, met daaronder alle bijpassende producten. En let op: bij iedere €60,- die je besteed ontvang je een Sale a Bration artikel naar keuze kado!!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog!
Wil je een Stampin'Up! bestelling plaatsen?
Of je Stampin'Up! producten met korting aanschaffen? Misschien is het dan iets om in te stappen als Stampin'Up! demonstratrice (zoals dat netjes heet ;) ). Ik vertel je er graag meer over.
Mail me op createitwithstampsblog@gmail.com

Fijne dag!


1 opmerking: