vrijdag 31 augustus 2018

Fleurige petal promenade design papier

Hoihoi,

Eindelijk weer wat leven in de brouwerij op mijn blog;)
Kindjes weer naar school, alles weer zn gangetje hier thuis.
En mijn inspiratie is ook weer terug van vakantie! Met dat warme weer kwam er weinig uit mn handen en laat staan met knutselen!
Maar van de week weer wat spullen voor de dag gehaald en een paar kaartjes gemaakt. 


Ik voornamelijk het Stampin'Up! petal promenade design papier gebruikt. Had het al een poosje liggen maar denk toch niet goed gekeken...Wat een super mooi papier!!!
Krijg dat zoveel zin om het papier in 1x helemaal op te maken. :)


Het papier is al druk genoeg en dan een tekst erbij en klaar is je kaart.


Hieronder een overzicht met de designs van het papier. En bij het opzoeken van deze afbeelding kwam ik ook een filmpje tegen hoe het ontwerpen van het papier gaat. Echt super leuk om te zien!





Ook enthousiast geworden over het papier? 
Het kost €13.25

Voor je bestelling mag je een mailtje sturen naar createiwithstampsblog@gmail.com

Hele fijne dag nog!



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Mooi is dat dsp hè? Ik ben er ook echt helemaal fan van. Bedankt voor je inspirerende kaartjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En super mooie kaarten ermee gemaakt, Corliene!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Corliene!

    BeantwoordenVerwijderen