dinsdag 10 april 2018

Weer terug van weggeweest


Hoihoi,

Het was wel heel stil op mijn blog en facebookpagina! In de afgelopen tijd niet zo heel veel tijd gehad om te stempelen. De laatste keer dat ik gestempeld heb was om geboortekaartjes te maken. ;)Voor ons zoontje wat 25 Maart geboren is. Het is een zoet mannetje en het gaat gelukkig goed!

In mijn kaartenbak kwam ik nog een serie kaarten tegen die ik nog niet had laten zien!

Onderstaande kaart heb ik met de bundel Cake Soire, in het Nederlands: Feesttaart. Een hele mooie bundel die in het Nederlands te verkrijgen is. 


Ik heb ook het mooie designpapier wat erbij hoort gebruikt. Dit is het sweet soiree specialty design papier. Verder heb ik nog de stitched en shapes framelits gebruikt.



En zoals je waarschijnlijk al op andere blogs en sites heb kunnen lezen, er gaan weer een hoop artikelen uit het assortiment. En ook een aantal kleuren. Maar er komt een heleboel moois voor terug!!

DEZE KLEUREN GAAN ER UIT. (met uitzondering van Flirty flamingo!)

En deze kleuren komen er voor terug! :

Linken: 


(Let op: sommige bundels zijn in de nieuwe catalogus wel los van elkaar verkrijgbaar, profiteer nu nog van de 10% korting!)


Voor je bestelling mag je me mailen op createitwithstampsblog@gmail.com

Fijne avond nog!


2 opmerkingen:

  1. Had je al gemist in Blogland, Corliene. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat alles goed gaat.
    Wat een leuke en feestelijke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja gaat veel veranderen....kijk uit naar de nieuwe gids....misschien nog een nieuwe Nederlandse set weer?
    leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen