woensdag 27 december 2017

Stampin'Blends- Stampin'Up! You've got this

 Goedemorgen!

Vandaag een heel eenvoudig kaartje. Ik ben lekker aan het kleuren gegaan!
Hiervoor heb ik de Stampin'Blends gebruikt. En ze kleuren en "blenden" super fijn!
Ik heb nu 3 kleuren in mijn bezit maar er gaan er nog meer volgen. Kleuren is zo fijn rustgevend, niet te veel nadenken en even je hoofd leegmaken. Tenminste, zo ervaar ik dat ;)
Ik heb met de memento black inkt een afdruk gestempeld van de bloem uit het stempelset "You've got this". Een mooie set om in te kleuren. Zo'n grote stempel is al snel "kaartvullend" en heeft verder niet zoveel nodig.



Nog maar een klein weekje en dan gaat de Voorjaarscatalogus van Stampin'Up! van start. En natuurlijk de Sale a Bration. Ik vind dat persoonlijk 1 van de leukste periodes in het Stampin'Up! jaar!! 
Wil je ook de catalogus en de SAB folder ontvangen? Stuur me een mailtje en het komt in orde.
Voor vandaag, een fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog!

Corliene


2 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Corliene.
    Heb de Stampin Blends ook aangeschaft en ben er super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Corliene..!!
    mijn lijstje is al zo goed als klaar voor de SAB...

    BeantwoordenVerwijderen