donderdag 21 september 2017

Stampin'Up! -Heartland

Goedemorgen!

Vandaag wil ik 2 mannenkaarten laten zien. En het Stampin'Up! set "Heartland" is daar goed voor geschikt. Ik ben zelf echt fan van de tractor stempel. Komt misschien een beetje door het feit dat ik 2 zoontjes heb die tractor fan zijn en dat de jongste (17mnd) het woord "trekker" sinds een maand zegt ;)

De achtergrond heb ik gemaakt met de stempel "Hardwood", een grote achtergrond stempel die ik redelijk vaak gebruik. 



Bij de onderstaande kaart is het een stempel uit het set " Lovely as a tree". Dit is een stempelset met verschillende bomen voor verschillende gelegenheden.

Fijne dag!



1 opmerking:

  1. Erg leuke en stoere kaarten, Corliene.
    Wij wonen nogal buitenaf en ook onze jongens waren grote trekkerfans. De kleindochters zijn er inmiddels ook weg van ;o)

    BeantwoordenVerwijderen