zaterdag 7 januari 2017

Stampin'Up! Balloon adventures

Hoihoi,

Van de week heerlijk met mn nieuwe Stampin'Up! spulletjes aan de gang gegaan!
Ik heb voor de onderstaande kaarten de bundel "Balloon Adventures" gebruikt. En ook het daarbij horende papier, "Party Animal"


Met deze kaart ben ik echt een heel eind buiten mn comfort zone gegaan, maar het resultaat vind ik leuk! Ik heb een clearblok ingekleurd met div. kleuren markers. Daarna even met een spritzer (plantenspuit werkt ook) licht nat gesprayd. Even wachten en toen het clearblok gestempeld op whisper white. En dan krijg je deze achtergrond!



Onderstaande kaart heb ik wat simpeler gehouden, maar ook leuk toch?!



En toen ik deze kaartjes maakte, zat mn zusje Willemijn gezellig bij me aan tafel. Haar grote hobby is handlettering. Ze maakte onderstaande kaart! En was helemaal happy met het resultaat!

In een ander blog bericht wil ik meer vertellen over Stampin'Up! en handlettering. Want dat is namelijk een perfecte combinatie!!

Fijne avond alvast!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten