donderdag 1 september 2016

Najaar-Winter catalogus Stampin'Up!


Hoihoi,

Vandaag is de nieuwe seizoens catalogus ingegaan! Rechts op mijn blog kun je de catalogus online inzien. Bekijk je 'm liever in het "echt"? Dan kan ik je er eentje toesturen, stuur me een berichtje!

De komende weken heeft Stampin'Up! iedere week verschillende producten geselecteerd, die een week lang in de aanbieding zijn. Wij houden wel van korting toch?? ;)
Hieronder een foto met producten die nu met korting te koop zijn:


Het is wat stilletjes op mijn blog de laatste tijd, dit komt o.a. doordat ik volgende week op de Molenmarkt sta in Kinderdijk! Dit vergt best wat tijd maar we hebben er enorm veel zin in. Dus mocht je 9 september a.s. in de  buurt zijn, gezellig ;)
Ik sta hier met 2 vriendinnen waaronder Jacqueline van www.enjoywithstamps.blogspot.nl

******

Geen opmerkingen:

Een reactie posten