dinsdag 14 juli 2015

Stampin'Up! Flower Patch 2

Wat een ideaal knutselweer was het gisteren ;) Weer lekker aan de slag met het mooie Stampin'Up! stempelset Flower Patch. Dit keer heb ik een doosje met daarin 4 kaartjes plus enveloppen gemaakt.
Ik vond het erg leuk om te maken!



Het doosje is gemaakt met de Stampin'Up! envelope punch board. 
Het doosje heeft een afmeting van 11x11CM.
Ik gebruikte een stuk kraft karton en dat heb ik op 3.5 en 4.5 INCH gescoord en gepuncht.


De kaartjes zijn 9x9 CM, en gemaakt van het Stampin'Up! very vanilla papier.
De envelopjes zijn ook gemaakt met de Stampin'Up! envelope punch board.
Hiervoor gebruikte ik velletjes uit het Pretty Petals DSP en scoor/punchte dat op 3 INCH.


Een overzicht van alle gebruikte materialen vind je hieronder.
Wil je dit ook een keertje maken? Stuur een mailtje voor informatie!

Fijne dag!


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten