dinsdag 12 mei 2015

Nieuwe spullen

Gister is mijn pre-order binnen gekomen! In het echt zijn de artikelen nog mooier ;)
En aangezien mijn zusje jarig is vandaag, heb ik gister gelijk maar een kaartje met 1 van mijn nieuwste sets gemaakt.

Wat een leuke kleurtjes hé? Het achtergrond papier komt ook uit een geweldig blok met allemaal frisse kleurtjes. 

Dit zijn een aantal materialen die ik gebruikt heb voor de kaart

En met de pre-order zijn ook de nieuwe catalogussen gearriveerd! Een aantal gaan vandaag op de bus.
Wil je er ook eentje ontvangen? Stuur een mailtje naar createitwithstampsblog@gmail.com
De catalogus is gratis, je betaald alleen de verzendkosten. En plaats je een bestelling*, dan krijg je de verzendkosten als korting op je bestelling. 
*vanaf €35,-


Fijne dag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten