dinsdag 7 april 2015

Mosaic Madness



Voor vandaag een kaart met het stempelset Mosaic Madness, 
Ik ben begonnen door de een stuk lost lagoon papier op maat te snijden.


 Hierop heb ik met versa mark inkt de langwerpige stempels gestempeld en deze geembossd met embossingpoeder. Dat blijft leuk! Misschien niet helemaal duidelijk te zien op de bovenstaande foto maar het geemboste ligt echt óp de kaart.

Voor het randje onderin heb ik een stuk papier uit het all abloom dsp gesneden, en daarover een lintje in de kleur lost lagoon. Zelf vind ik het wel een mooie combi, blushing bride met lost lagoon. 

En als laatste heb ik 4 x een mosaic uitgeponst uit lost lagoon papier en de randjes gesponst met sponge doubers. Ook nog 4x een mosaic gestempeld en deze ook uitgeponst. 


Toen nog een beetje versierd met rhinestones en klaar is de kaart! Onderaan dit bericht vind je alle materialen vinden die ik voor deze kaart gebruikt heb. Voor vragen enz. mag je altijd een mailtje sturen naar createitwithstampsblog@gmail.com

                                                                   Fijne dag!





Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten